Nízkokalorická pizza z jogurtu 

29.12.2019

Porce: 4 velké pizzy 
Doba přípravy: 40 min

Suroviny

  • 4 hrnky hladké mouky + cca 1 a 1/2 hrnku na hnětení 
  • 4 hrnky sojového jogurtu (př. Alpro, K-Take it Veggie)
  • 2 kypřící prášky do pečiva
  • 1 a 1/2 lžičky soli 

Naše chuťové kombinace: 

Postup přípravy:

  1. Mouku smícháme s kypřícím práškem a solí. Poté ji s jogurtem uhněteme v pevné, ale hladké těsto. Pokud se lepí, přidáme mouku. 
  2. Těsto rozválíme nebo rukama vymodelujeme do tvaru pizzy a potřeme rajčatovým základem. Na ten pak skládáme další suroviny. 
  3. Pečeme v troubě předehřáté na 200 °C asi 30 min, dokud není pizza hezky křupavá. 

Nebudete tomu věřit, ale tahle fantastická pizza má celá pouze kolem 500 kalorií. Můžete ji tedy sníst úplně sami. Jelikož je těsto s nízkotučného rostlinného jogurtu, je krásně vláčné, ale zároveň křupavé jako klasické pizzové těsto. Další výhodou je, že i když se doslova nafutrujete, nebude vám po ní těžko a nebudete se druhý den budit s křečemi do břicha. U mě sklidila jogurtová pizza neuvěřitelný úspěch a rozhodně to není naposledy, co tento recept vytahuji z kapsy.